MUZIKALI LAPĖ – tai muzikinio ugdymo erdvė, kurioje prisiliečiama prie muzikos esmės: kaip ji mus veikia ir kaip galime atskleisti save per muziką. Mūsų komandos tikslas – padėti mokiniams išmokti muzikinės kalbos, atverti jos galimybes ir per ją pažinti save.
Siekiame pagrįsto ir sąmoningo muzikos teorijos bei praktikos derinimo tiek individualiuose, tiek grupiniuose užsiėmimuose. Nuoseklios ir išbaigtos programos įvairaus amžiaus grupėms apima ritmikos lavinimą, muzikos rašto pažinimą, istorinių ir kultūrinių kontekstų suvokimą bei klasikinės muzikos šedevrų analizę. Didelis dėmesys skiriamas ir atlikėjiškai raiškai – skatinamas gyvas muzikos interpretavimas, emocinės išraiškos ugdymas bei techninis meistriškumas grojant įvairiais instrumentais. Taip pat kuriamos sąlygos pažinti ir ugdyti individualų muzikinį stilių, leidžiantį kiekvienam atsiskleisti autentiškai ir prasmingai.


Mokymosi procese akcentuojame emocinį savimoningumą – mokomės atpažinti ir priimti jausmus, kurie neišvengiamai lydi augimą. Nuobodulys, nesėkmės baimė, pyktis dėl nepavykstančių užduočių – tai dažni palydovai pradedant muzikuoti. Tačiau gebėjimas sąmoningai priimti šias emocijas padeda išlaikyti ramybę, atkaklumą ir vidinę motyvaciją. Pastebėjus net mažiausius teigiamus pokyčius, stiprėja ne tik pasitikėjimas savimi, bet ir džiaugsmas pačiu mokymosi procesu.
MUZIKALI LAPĖ yra erdvė, kur muzika tampa jungiančia galia. Vienas svarbiausių mūsų ugdymo akcentų – ansamblinis muzikavimas, kuris lavina ritmo pojūtį, harmoninę klausą ir gebėjimą įžvelgti visus muzikinio audinio sluoksnius – nuo pagrindinės melodijos iki subtilių harmoninių niuansų.
Ansamblinis muzikavimas ne tik ugdo muzikinius įgūdžius, bet ir formuoja socialinius: skatina discipliną, atsakomybę, pagarbą kitiems ir gebėjimą įsiklausyti. Muzikavimas kartu stiprina pasitikėjimą ir bendrystę, o neretai tampa pagrindu tvirtoms draugystėms.
Kviečiame dalintis muzika koncertuose, festivaliuose, konkursuose bei edukaciniuose projektuose – ten, kur kūryba skleidžiasi ir įgauna dar platesnį atgarsį.




Pamokose vaikai supažindinami su žmogaus atminties veikimo principais: kokią įtaką lengvesniam žinių įsisavinimui turi emocinė būsena, nusiteikimas, ramybės aplinka, kelių informacijos priėmimo kanalų išnaudojimas bei efektyvi dienotvarkė. Žinodami, kaip veikia jų smegenys, mokiniai gali panaudoti šias žinias efektyvesniam mokymuisi.
Teigiamus paskatinimai skatina mokinių motyvaciją, pasitikėjimą savimi ir įsitraukimą į mokymosi procesą. Kiekvienam mokiniui keliami individualizuoti tikslai. Studijoje nuolat rengiami uždari ir atviri koncertai, aktyviai dalyvaujama respublikiniuose ir tarptautiniuose konkursuose, festivaliuose bei edukaciniuose projektuose.
Skatindami savistabą kasdienėje muzikinėje praktikoje, raginame mokinius nesikoncentruoti vien tik į tikslą, bet ir patirti malonumą mokymosi procese.
Mokinių tėvai nuolat informuojami apie vaiko pažangą, pasiekimus, sunkumus, su kuriais susiduriama, emocinę būseną bei namų užduotis. Tik trišalis bendradarbiavimas užtikrina kokybiškus rezultatus.
Inovatyvumas, integralumas ir interaktyvumas – trys principai, kuriais rėmėmės rinkdami mokomąją medžiagą ir jos pateikimo būdus. Žinios perteikiamos žaismingai, suprantamai, nuosekliai ir visuomet pritaikomos praktikoje.