1. Koks tavo vardas?

Esu Eglė Staišiūnienė.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau fortepijono subtilybių. Taip pat esu šios studijos įkūrėja.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika yra erdvė, kurioje galiu sutikti savo sielą. Fortepijonas – mano geriausias draugas, kuriam galiu pakuždėti savo džiaugsmą, troškimus ir liūdesį. Taip pat muzika - galimybė komunikuoti. Tai iš tiesų yra universali ir tuo unikali kalba, per kurią galime išreikšti tai, ko galbūt net nesuvokiame. Mano profesorius S. Okruško dažnai sakydavo:"Kaip groji, toks esi". Tik dabar, po daugelio metų pradedu suvokti, kiek tiesos šiuose žodžiuose: ne tik tos akimirkos nuotaika, bet ir santykis su savimi, su pasauliu, vertybės - viskas atsispindi muzikavime. Per muziką galime save pažinti, išreikšti ir augti.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Močiutės namuose stovėjo senas pianinas RIGA. Kiekvieną kartą pas ją atvažiavus, užsidarydavau viena su pianinu ir kurdavau dainas. Mane pakerėjo tiek momentinis instrumento atsakas (spadžiu klavišą – girdžiu gražų garsą), tiek muzikos komponavimo galimybės. Jausdavausi kaip pasaulio valdovė, galėdavau sukurti istorijas per muziką.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Mokiniams noriu perduoti pojūtį, kurį pati patiriu tik per muziką. Tai laisvės, gyvenimo džiaugsmo jausmas. Jausmas, kai smalsiai žvelgi į pasaulį, tiki savo jėgomis, žinai, kur eini ir nori savo širdies lobiais dalintis su kitais žmonėmis.

6. Ar turi hobį?

Turiu net trejetą: muzikos kūrimas, joga ir daržininkystė.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau fortepijoną (jo viduje paslėpčiau sūnų ir dukrą:)), jogos kilimėlį ir... o mokinius galima lagamine pasiimti?:)

1. Koks tavo vardas?

Esu Karolina Daukšienė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau prakalbinti fleitą, atrasti jos skaidrų, krištolinį garsą ir nuostabias melodijas.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika mano gyvenime turi pirmaujančią poziciją - ji kasdien mane apsupa iš visų pusių. Orkestre, kuriame kolegos aplinkui susėdę groja; namuose, kuriuose mano vaikai labai myli įvairią muziką ir mes dažnai jos klausome; pamokose ją kasdien iš naujo atrandu su mokiniais. Be muzikos mano pasaulis būtų liūdnas ir niūrus.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Muzika mane lydėjo nuo 6 metų. Mano tėtis turėjo svajonę, kad kuri nors jo dukra grotų fleita ir tą svajonę man pavyko išpildyti. Aišku, buvo visko - ir pakilimų, ir nuosmūkių, bet galiausiai mudvi susidraugavome amžiams. Išpildydama tėčio svajonę, išpildžiau ir savo - groju Lietuvos Nacionaliniame operos ir baleto teatro orkestre bei galiu dalintis savo žiniomis ir patirtimi su visais norinčiais prisiliesti prie šio ypatingo instrumento.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Šiame technologijų apsuptame amžiuje noriu parodyti vaikams, koks galingas įrankis yra instrumentas ir mokėjimas jį valdyti. Muzika paliečia giliausius žmogaus jausmus ir tai norisi išlaikyti.

6. Ar turi hobį?

Taip - mėgstu visokius rankdarbius, esu krapštukė :) Be to esu užkietėjusi saldymynų mėgėja, tad turint laiko išbandau naujus tortų ir pyragų receptus. Atsiradus laisvesnei minutei, atsiverčiu kokią knygą ar su vaikais leidžiam laiką gamtoje.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Sudėtingas klausimas, bet bandysiu atsakyti. Į stebuklingą lagaminą supakuočiau savo šeimą - reikia stebuklingo, nes be manęs dar 4 narius tektų sutalpinti, savo pagalvę ir šokolado plytelę.

1. Koks tavo vardas?

Aš esu Rūta Budrytė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Esu muzikos draugė su „Gudriaisiais“ lapiukais (4-5 m.) ir „Didžiaisiais“ lapiukais (5-6 m.).

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika mane lydi visą gyvenimą. Be muzikos neįsivaizduoju savęs, ji mane suformavo, kaip asmenybę, kokia esu dabar, o taip pat muzika mane daro geresniu žmogumi, o šiuo gėriu noriu dalintis ir su visais.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Mamos paraginimu nusprendžiau lankyti muzikos mokyklą, o vėliau rinktis ir muziko kelią.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Noriu, kad per muziką vaikučiai pažintų save, gebėtų atpažinti kylančias emocijas, ugdytų pasitikėjimą savimi, o taip pat ir kantrybę, lavintų kūrybos spalvas ir susirastų draugų.

6. Ar turi hobį?

Didžiausias atsipalaidavimas – buvimas gamtoje ir vaikščiojimas basomis kojomis.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Žiūronus, kad galėčiau pamatyti, kuo daugiau planetų, lagaminą – kuriame tilptų visi vaikai ir jogos kilimėlį.

1. Koks tavo vardas?

Aš esu Rūta Tranauskienė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Mokau groti smuiku ir visų kitų dalykų, kurių prireikia mokymosi procese.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika yra mano profesija,mylimas darbas.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Smuiką įsimylėjau pažiūrėjus filmą apie smuikininką N. Paganinį.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Norėčiau perteikti mokiniams džiaugsmą atrasti muziką nuo pat pirmų akordų. Kad jie suprastų, jog mokymasis groti smuiku – tai ne tik techninių įgūdžių lavinimas, bet ir būdas išreikšti emocijas bei kūrybiškumą. Taip pat ugdyti jų kantrybę, klausą ir gebėjimą klausytis savęs bei kitų, o kartu įskiepyti meilę muzikai, kuri liktų su jais visam gyvenimui.

6. Ar turi hobį?

Muzika, knygos, joga, gamta.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Na tai būtų - išgyvenimo mėnulyje rinkinys. Smuikas - nuotaikos praskaidrinimui ir lagaminėlis, kuriame stebuklingai turi tilpti šeima, mylimi augintiniai ir geriausios draugės.

1. Koks tavo vardas?

Aš esu Rima Kurienė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Vedu muzikos pamokas mamoms ir tėčiams su mažyliais, taip pat vedu muzikos terapijos užsiėmimus.

3. Kokią ypatingą vietą tavo gyvenime užima muzika?

Muzika visada buvo mano didžioji meilė, ypač dainavimas. Šeimoje dainingiausia buvo mama - turėjo gražų balsą, grojo senovine septinstyge gitara. Kai į svečius atvažiuodavo mamos broliai ir uždainuodavo, kaimynai atsidarydavo langus kad geriau girdėtų. Ir iki šiol muzika yra neatskiriama dalis mūsų giminės suėjimuose, nors jauniausieji dainuoja jau visai kitas dainas.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Pirmas mano instrumentas buvo akordeonas. Paskui pradėjau mokytis groti pianinu. Paskui –gitara. Po to – išilgine fleita. Paskui dar, ir dar, ir dar. Dabar mokausi groti liaudiškomiskanklelėmis. Kai pamatau kokį naują instrumentą, pasijuntu lyg vaikas žaislų parduotuvėje –noriu viską išbandyti ir viską parsinešti namo.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Muzikavimas vaikui duoda tokių patirčių, kurių žodžiais kartais neįmanoma apibūdinti. Dažnai savo pamokėlėse matau, kaip kūdikis pirma pradeda dainuoti, o tik vėliau kalbėti; pirma ima šokti, o tik vėliau ropoti ar vaikščioti. Todėl norėčiau į stebuklingą muzikos pasaulį įtraukti visus jaunus tėvus ir taip padėti jiems auginti savo mažylius. Juk su muzika visada linksmiau!

6. Ar turi hobį?

Mėgstu krapštinėtis ties kokiu rankdarbiu, tapyti, lieti akvareles. Tai prilygsta meditacijai: mintys nurimsta, pojūčiai atsigauna, jaučiuosi nuostabiai pailsėjusi. Neužmirštu sporto. Ypač mėgstu kalnų slidinėjimą, tad esu iš tų žmonių, kurie visada laukia žiemos.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Mhm... reikia pagalvoti... Pasiimčiau tapybos priemonių rinkinį, riedučius (nes gal Mėnulyje

bus laiko išmokti jais važinėtis) ir daug daug muzikos.

1. Koks tavo vardas?

Esu Janina Karalienė.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

“Muzikalioje lapėje” mokau skambinti fortepijonu.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika yra labai reikšminga mano gyvenimo dalis, be darbo užimanti ir didelę dalį laisvalaikio. Be jos neįsivaizduoju nei vienos savo gyvenimo dienos – ji praturtina būtį. Klausydamasi muzikos ar ją skambindama patiriu daug gilių emocijų, randu begalę turtingų ir įvairių minčių.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Vaikystėje dainavau. Pianinas mūsų namuose atsirado anksti, kai man buvo penkeri. Mama nuvedė susipažinti su fortepijono mokytoja. Ji sudomino instrumentu – kartu pradėjome džiaugsmingą kelionę muzikos pažinimo link. Vėliau įstojau į muzikos mokyklą ir jau trečioje klasėje tvirtai nusprendžiau, kad pati būsiu fortepijono mokytoja.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Vaikus norėčiau “užkrėsti” meile muzikai. Fortepijono pagalba supažindinčiau su neįkainojamais kompozitorių paliktos muzikos turtais, mokyčiau jos klausytis. Norint skambinti šiuo intelektualiu instrumentu reikalingi įgūdžiai ir teorinės žinios, kurių pagalba vaikai galėtų patys “skaityti” naujus muzikos kūrinius, kurti, improvizuoti. Bandyčiau tą bagažą jiems suteikti .Stengčiausi, kad muzika mano mokiniams būtų naujai išmokta užsienio kalba – savita ir labai naudinga jų intelekto vystymuisi.

6. Ar turi hobį?

Mėgstu skaityti knygas bei auginti gėles.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau artimųjų nuotraukas, pianiną ir kompiuterį (kaip gi be jo klausytis muzikos ir sužinoti naujienas?!)

1. Koks tavo vardas?

Esu Justina Šapokaitė - Vaitkė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Muzikalioje lapėje mokau vaikus dainuoti. Padedu pažinti savo balso galimybes, lavinti intonaciją bei ritmo pojūtį, taip pat dalinuosi visomis scenos paslaptimis.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika mane lydi nuo pat gimimo. Tad negaliu įsivaizduoti, ką dar be jos gyvenime veikčiau.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Mano mama - muzikos mokytoja, tad dainuoti ėmiau būdama dar visai mažytė, nuo tada su šia veikla nesiskiriu.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Niekad netikėk, jei kas sakys, kad negali dainuoti. Bei net sudėtingiausi dalykai yra įveikiami, jei labai stengiesi ir daug dirbi!

6. Ar turi hobį?

Mano hobis - gėlių auginimas! Beje, klausydamos muzikos, jos sparčiau auga!

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau mylimą knygą, vilnones kojines ir žalios arbatos!

1. Koks tavo vardas?

Mano vardas - Tadas Zizas.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

MUZIKALIOJE LAPĖJE vaikus ir suaugusius mokau groti mušamaisiais instrumentais.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Romėnai turėjo posakį, visi keliai veda į Romą, tačiau mano gyvenime visi keliai veda į muziką. Kur tik apsidairau, žmonės šoka, groja, ir taip atsipalaiduoja. Muzikos poveikis nuotaikai, jos galia įkvėpti ir praskaidrinti kasdienybę mane paskatino tapti muzikos dalimi.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Vaikystėje mano pianino ir gitaros mokytojai pastebėjo, kad gerai jaučiu ritmą ir pasiūlė pabandyti groti būgnais. Vos pabandęs, pamilau šį instrumentą, nes jis buvo visiškai kitoks negu kiti iki to laiko bandyti instrumentai.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Norėčiau perduoti linksmų pamokų patirtį. Man pasisekė, ir visi mano iki šiol buvę muzikos mokytojai mane sugebėjo įkvėpti, pralinksminti ir sudominti. Norėčiau perduoti šią meilę muzikai ir kitiems.

6. Ar turi hobį?

Be muzikos žaidžiu tenisą, kompiuterinius žaidimus bei "trading card games".

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau tris milžiniškus lagaminus su išgyvenimui mėnulyje reikalingais daiktais.

1. Koks tavo vardas?

Mano vardas - Evaldas.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

MUZIKALIOJE LAPĖJE vaikus ir suaugusius mokau groti akustine, elektrine ir bosine gitara.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika užima ypatingą vietą mano gyvenime dėl kelių priežasčių. Pirma, ji veikia kaip galinga terapija, padedanti nusiraminti ir atsipalaiduoti. Kai esu laimingas, muzika dar labiau sustiprina šį jausmą, suteikdama džiaugsmo ir energijos. Antra, muzika padeda lavinti protą ir didina pasitikėjimą savimi. Ji yra daugiau nei tik pramogos šaltinis – muzika turi gilų poveikį mano emocinei ir psichologinei būklei.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Susidomėjimas mano instrumentu (gitaromis) prasidėjo dar vaikystėje, kai pirmą kartą išgirdau jų skambesį. Mane sužavėjo, kaip šis instrumentas gali perteikti įvairias emocijas ir nuotaikas. Pradėjau mokytis groti, nes norėjau išreikšti save per muziką ir sukurti kažką gražaus.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Kaip gitaristas (baigęs Stasio Šimkaus konservatoriją ir Lietuvos muzikos ir teatro akademiją) norėčiau perduoti savo mokiniams keletą svarbių patirčių ir pamokų. pirma, aistra ir atsidavimas: muzika reikalauja daug laiko ir pastangų, todėl svarbu išlaikyti aistrą ir atsidavimą. Noriu, kad mokiniai suprastų, jog tik per nuolatinį darbą ir meilę muzikai galima pasiekti aukštų rezultatų. Antraa, technikos tobulinimas: svarbu nuolat tobulinti savo techniką ir įgūdžius. Tai apima ne tik grojimą, bet ir teorijos mokymąsi, ritmo pojūčio lavinimą ir įvairių stilių išbandymą. Kūrybiškumas: Muzika yra kūrybos forma, todėl skatinu mokinius eksperimentuoti, kurti savo melodijas ir aranžuotes. Kūrybiškumas padeda atrasti savo unikalų stilių ir išreikšti save per muziką. Trečia, kantrybė ir atkaklumas: mokymasis groti instrumentu gali būti iššūkis, todėl svarbu išlikti kantriam ir atkakliam. Kiekviena klaida yra galimybė mokytis ir tobulėti. Ketvirta, bendravimas ir bendradarbiavimas: muzika dažnai yra kolektyvinė veikla, todėl svarbu mokėti dirbti su kitais muzikantais, klausytis ir prisitaikyti. Tai padeda ne tik muzikinėje karjeroje, bet ir gyvenime apskritai. Penkta, mėgavimasis procesu: galiausiai, svarbu mėgautis pačiu mokymosi ir grojimo procesu. Muzika turėtų teikti džiaugsmą ir pasitenkinimą, todėl skatinu mokinius rasti malonumą kiekviename žingsnyje. Šios patirtys padės mokiniams ne tik tapti geresniais muzikantais, bet ir augti kaip asmenybėms.

6. Ar turi hobį?

Mėgstu žaisti ir žiūrėti krepšinį.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Jei turėčiau skristi į Mėnulį ir ten pasilikti metams, pasiimčiau šiuos tris daiktus: Gitara: muzika yra neatsiejama mano gyvenimo dalis, todėl gitara padėtų man išlaikyti ryšį su kūryba ir saviraiška. Be to, grojimas gitara būtų puikus būdas praleisti laiką ir atsipalaiduoti. Elektroninė knygų skaityklė: su daugybe įkeltų knygų, ši skaityklė suteiktų man galimybę skaityti įvairią literatūrą, mokytis naujų dalykų ir praplėsti savo žinias. Tai būtų puikus būdas praleisti laiką ir išlaikyti protinę veiklą. Nešiojamas kompiuteris su saulės baterijomis: kompiuteris leistų man palaikyti ryšį su Žeme, rašyti muziką, kurti ir redaguoti projektus. Saulės baterijos užtikrintų, kad kompiuteris visada būtų įkrautas, net ir esant ribotam energijos šaltiniui. Šie daiktai padėtų man išlaikyti kūrybiškumą, mokytis ir palaikyti ryšį su pasauliu, net būnant toli nuo Žemės.