Eglė Staišiūnienė

„MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau fortepijono subtilybių. Taip pat esu šios studijos įkūrėja. Man muzika yra erdvė, kurioje galiu sutikti savo sielą. Fortepijonas – mano geriausias draugas, kuriam galiu pakuždėti savo džiaugsmą, troškimus ir liūdesį. Muzika – tai galimybė komunikuoti. Tai universali ir tuo unikali kalba, per kurią galime išreikšti net tai, ko patys iki galo nesuvokiame. Mokiniams noriu perduoti tą ypatingą laisvės ir gyvenimo džiaugsmo pojūtį, kurį jaučiu grodama – kai tiki savimi, žinai, kur eini ir nori dalintis tuo, ką turi brangiausio.“

Janina Karalienė

„MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau skambinti fortepijonu. Muzika užima svarbią vietą mano gyvenime – be jos neįsivaizduoju dienos. Noriu užkrėsti vaikus meile muzikai, supažindinti su kompozitorių paliktais lobiais ir mokyti jų klausytis. Skambinimui reikalingi įgūdžiai ir teorinės žinios, leidžiančios vaikams „skaityti“, kurti ir improvizuoti muziką. Siekiu, kad muzika jiems taptų savita ir naudinga intelektui. Stengiuosi, kad muzika būtų kaip naujai išmokta užsienio kalba – savita ir svarbi jų vystymuisi.“

Evaldas Vaitkus

„MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau vaikus ir suaugusiuosius groti akustine, elektrine ir bosine gitara. Siekiu perduoti ne tik techninius įgūdžius, bet ir svarbiausias muzikines patirtis. Pirma – aistra ir atsidavimas, nes muzika reikalauja laiko ir pastangų. Antra – technikos tobulinimas, nuolatinis įgūdžių lavinimas: grojimo, teorijos, ritmo ir stilių įvairovės. Trečia – kūrybiškumas, skatinu kurti savo melodijas ir ieškoti asmeninio stiliaus. Ketvirta – kantrybė ir atkaklumas, nes klaidos yra augimo dalis. Penkta – bendravimas ir bendradarbiavimas, mokomės groti su kitais ir prisitaikyti – tai naudinga ne tik muzikai, bet ir gyvenimui.“

Tadas Zizas

„MUZIKALIOJE LAPĖJE vaikus ir suaugusius mokau groti mušamaisiais instrumentais bei muzikos teorijos pagrindų. Norėčiau perduoti linksmų pamokų patirtį. Man pasisekė, nes visi mano iki šiol buvę muzikos mokytojai mane įkvėpė, pralinksmino ir sudomino. Norėčiau šią meilę muzikai perduoti ir kitiems. Romėnai turėjo posakį, kad visi keliai veda į Romą, o mano gyvenime visi keliai veda į muziką. Mane įkvepia muzikos poveikis nuotaikai – jos galia įkvėpti ir praskaidrinti kasdienybę.“

Karolina Daukšienė

„MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau prakalbinti fleitą, atrasti jos skaidrų, krištolinį garsą ir nuostabias melodijas. Muzika mane lydi nuo šešerių metų. Mano tėtis turėjo svajonę, kad kuri nors jo dukra grotų fleita, ir man pavyko tą svajonę išpildyti. Žinoma, buvo visko – pakilimų ir nuosmukių, bet galiausiai mudvi susidraugavome amžiams. Išpildydama tėčio svajonę, išpildžiau ir savo – groju Lietuvos Nacionaliniame operos ir baleto teatro orkestre ir galiu dalintis savo žiniomis bei patirtimi su visais, norinčiais prisiliesti prie šio ypatingo instrumento.“

Viltė Skirpstaitytė

„MUZIKALIOJE LAPĖJE vedu individualias džiazo ir pop vokalo bei fortepijono pamokas. Taip pat kviečiu kartu keliauti į platų ir labai įdomų muzikos teorijos bei solfedžio pasaulį. Mūsų mažiesiems muzikantams siūlau ankstyvojo muzikinio ugdymo grupes. Muzika yra kartu ir mokslas, ir magija: ji lavina, atpalaiduoja bei išlaisvina. Kviečiu vaikus, paauglius ir suaugusiuosius atrasti savyje muziką – pasitikėti savo balsu, išmokti improvizuoti, pajusti ritmą ir džiaugsmą, kurį ji suteikia. Muzikuodami galime pamatyti daugiau gyvenimo spalvų, o aš mielai padėsiu jas atrasti.“

Rūta Tranauskienė

„MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau groti smuiku ir visų kitų dalykų, kurie reikalingi mokymosi procese. Smuiką įsimylėjau pažiūrėjusi filmą apie smuikininką N. Paganinį. Norėčiau perduoti mokiniams džiaugsmą atrasti muziką nuo pat pirmų akordų. Noriu, kad jie suprastų – mokymasis groti smuiku nėra tik techninių įgūdžių lavinimas, bet ir būdas išreikšti emocijas bei kūrybiškumą. Taip pat siekiu ugdyti jų kantrybę, klausą ir gebėjimą klausytis savęs bei kitų, kartu įskiepyti meilę muzikai, kuri liktų su jais visam gyvenimui.“

Rima Kurienė

„MUZIKALIOJE LAPĖJE vedu muzikos pamokas mamoms ir tėčiams su mažyliais, taip pat vedu muzikos terapijos užsiėmimus. Muzikavimas vaikui suteikia patirčių, kurių žodžiais kartais neįmanoma apibūdinti. Dažnai savo pamokėlėse matau, kaip kūdikis pirmiausia pradeda dainuoti, o tik vėliau kalbėti; pirma ima šokti, o tik vėliau ropoti ar vaikščioti. Todėl norėčiau į stebuklingą muzikos pasaulį įtraukti visus jaunus tėvus ir taip padėti jiems auginti savo mažylius. Juk su muzika visada linksmiau!“

Edvinas Račelis

„MUZIKALIOJE LAPĖJE pradedu atrasti muzikos pasaulį prie fortepijono. Specializuojuosi džiazo, pop, „new-age“ žanruose, per kuriuos ir atradau savo meilę instrumentui. Didžiausias siekis - naudojantis sava patirtimi sukurti jaukią ir malonią aplinką išmokti fortepijono meno, taip pat parodyti kaip galima panaudoti muzikinius įgūdžius išmokstant ir atliekant mėgstamas dainas ar kūrinius.“

Gabrielė Jevsejevaitė

MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau dainuoti. Muzika man yra visaapimanti: suteikianti galimybę geriau pažinti save, augti kaip asmenybei, save realizuoti, o kartais tampanti savotiška terapija. Aš dainuoju pirmiausia todėl, kad tai daro mane labai laimingą. Taip pat tikiu, jog, besimokydami muzikuoti, turime galimybę ugdyti ir kitus svarbius gyvenimo įgūdžius, praversiančius bet kurioje kitoje srityje – gebėjimo siekti ilgalaikių tikslų mažais žingsneliais, sveiko santykio su savimi kūrimo ir kt. Noriu palinkėti tiek kitiems, tiek ir sau, kad muzikavimo džiaugsmas būtų nuolatinis palydovas, nepriklausomai nuo to, kurioje kelio atkarpoje esame ir su kokiais iššūkiais susiduriame.