1. Koks tavo vardas?

Esu Eglė Staišiūnienė.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

MUZIKALIOJE LAPĖJE mokau fortepijono subtilybių. Taip pat esu šios studijos įkūrėja.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika yra erdvė, kurioje galiu sutikti savo sielą. Fortepijonas – mano geriausias draugas, kuriam galiu pakuždėti savo džiaugsmą, troškimus ir liūdesį. Taip pat muzika - galimybė komunikuoti. Tai iš tiesų yra universali ir tuo unikali kalba, per kurią galime išreikšti tai, ko galbūt net nesuvokiame. Mano profesorius S. Okruško dažnai sakydavo:"Kaip groji, toks esi". Tik dabar, po daugelio metų pradedu suvokti, kiek tiesos šiuose žodžiuose: ne tik tos akimirkos nuotaika, bet ir santykis su savimi, su pasauliu, vertybės - viskas atsispindi muzikavime. Per muziką galime save pažinti, išreikšti ir augti.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Močiutės namuose stovėjo senas pianinas RIGA. Kiekvieną kartą pas ją atvažiavus, užsidarydavau viena su pianinu ir kurdavau dainas. Mane pakerėjo tiek momentinis instrumento atsakas (spadžiu klavišą – girdžiu gražų garsą), tiek muzikos komponavimo galimybės. Jausdavausi kaip pasaulio valdovė, galėdavau sukurti istorijas per muziką.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Mokiniams noriu perduoti pojūtį, kurį pati patiriu tik per muziką. Tai laisvės, gyvenimo džiaugsmo jausmas. Jausmas, kai smalsiai žvelgi į pasaulį, tiki savo jėgomis, žinai, kur eini ir nori savo širdies lobiais dalintis su kitais žmonėmis.

6. Ar turi hobį?

Turiu net trejetą: muzikos kūrimas, joga ir daržininkystė.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau fortepijoną (jo viduje paslėpčiau sūnų ir dukrą:)), jogos kilimėlį ir... o mokinius galima lagamine pasiimti?:)

1. Koks tavo vardas?

Aš esu Julita Puidokė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Mokau groti išilgine bei skersine fleitomis, supažindinu su muzikos teorijos pagrindais.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika užima tokią ypatingą vietą, kad gyvenimo be jos negaliu nei prisiminti, nei įsivaizduoti. Su muzika mane sieja glaudus ryšys nuo ankstyvos vaikystės. O šiuo metu muzika man - ne tik profesija, bet ir būdas atsipalaiduoti, atitrūkti nuo kasdienybės. Ji nuolat mane lydi.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Manau, kad fleita pati mane išsirinko, o ne atvirkščiai. Mokytis muzikos pradėjau gana vėlai – devynerių, tad man buvo pasiūlyta rinktis pučiamuosius. Na, o vėliau viskas taip susiklostė, kad ėmiau mokytis groti fleita. Man patiko šio instrumento tembras, techninės galimybės, taip pat galimybė groti įvairiuose ansambliuose ir orkestruose.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Tikriausiai, kaip ir kiekvienas mokytojas, norėčiau perduoti savo gerąją patirtį ir atradimus. Visų pirma, siekiu išmokyti grojimo fleita pagrindų – teisingo kvėpavimo, instrumento laikymo ir kitų subtilybių. Kitas svarbus tikslas - per muzikavimą ugdyti asmeninius gebėjimus: muzikalumą, gebėjimą pačiam mokytis, tikėti ir pasitikėti savimi, įveikti iššūkius, būti drąsiu ir gebėti prisiimti atsakomybę.

6. Ar turi hobį?

Turiu daug hobių, sunku būtų visus išvardinti, tad visuomet turiu ką veikti. Dauguma jų susiję su augalais, gyvūnais ir saviugda.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Telefoną, kad galėčiau visą kelionę užfiksuoti, fleitą, kad galėčiau pasigirti, jog esu pirmas žmogus grojęs Mėnulyje, ir, žinoma, bilietą atgal, nes labai myliu namus.

1. Koks tavo vardas?

Aš esu Rūta Budrytė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Esu muzikos draugė su „Gudriaisiais“ lapiukais (4-5 m.) ir „Didžiaisiais“ lapiukais (5-6 m.).

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika mane lydi visą gyvenimą. Be muzikos neįsivaizduoju savęs, ji mane suformavo, kaip asmenybę, kokia esu dabar, o taip pat muzika mane daro geresniu žmogumi, o šiuo gėriu noriu dalintis ir su visais.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Mamos paraginimu nusprendžiau lankyti muzikos mokyklą, o vėliau rinktis ir muziko kelią.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Noriu, kad per muziką vaikučiai pažintų save, gebėtų atpažinti kylančias emocijas, ugdytų pasitikėjimą savimi, o taip pat ir kantrybę, lavintų kūrybos spalvas ir susirastų draugų.

6. Ar turi hobį?

Didžiausias atsipalaidavimas – buvimas gamtoje ir vaikščiojimas basomis kojomis.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Žiūronus, kad galėčiau pamatyti, kuo daugiau planetų, lagaminą – kuriame tilptų visi vaikai ir jogos kilimėlį.

1. Koks tavo vardas?

Esu Simonas Vitkauskas..

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

Mokau groti elektrine gitara..

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Domiuosi muzika nuo vaikystės, gitara pradėjau groti būdamas dešimties. Muzika man, kaip ir daugeliui žmonių, yra saviraiškos priemonė, per ją galiu išreikšti kūrybines idėjas. Manau, kad muzika taip pat yra tam tikras bendravimo būdas, grojant su kitais žmonėm ji veikia kaip kalba, todėl visada yra smagu improvizuoti su kitais muzikantais.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

„Megadeth“ buvo pirmoji grupė, kuria susidomėjau, vėliau draugas supažindino su AC/DC. Paklausęs šių grupių pabandžiau pagroti sena tėvo gitara ir užsikabinau.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Smalsumą. Mano manymu tai yra pagrindinis dalykas, kuris motyvuoja tobulėti muzikoje. Viskas prasideda nuo to, kad išgirsti kažką, kas patinka, ir bandai tai pats pagroti, o galų gale supranti, kad viskas nėra taip sudėtinga kaip atrodo.

6. Ar turi hobį?

Domiuosi prodiusavimu, muzikos įrašų kūrimu. Jeigu nekalbant apie muziką, mėgstu fantastiką. Ar tai būtų literatūra, filmai, ar žaidimai - visada įdomu pažinti pasaulį, gimusį kažkieno galvoje.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Gitarą, kubą, dar būtų gerai kokį būgnininką su savim turėti, jeigu galima.

1. Koks tavo vardas?

Aš esu Inga Kuizinaitė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Mokau groti smuiku ir visų kitų dalykų, kurių prireikia mokymosi procese.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika yra mano profesija, aistra, darbas ir poilsis. Didelė laimė dirbti darbą, kuris yra ir mielas laiko praleidimo būdas.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Groti smuiku pradėjau šešerių. Instrumentą man, žinoma, parinko mama. Smuikas nėra lengvai pasiduodantis pradedančiajam instrumentas. Bet anuomet turėjau nuostabią pirmąją smuiko mokytoją, kuri gebėjo mokyti per žaidimą ir teigiamas emocijas.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Noriu, kad mano mokiniai turėtų erdvės muzika pasidžiaugti ir ją visapusiškai patirti. Siekiu, kad mokiniai pamokose mokytųsi ne vien valdyti instrumentą, bet ir vystytų savo gebėjimą mokytis, koordinaciją, klausą, emocijų raišką. Ir, žinoma, taptų jautriais ir smalsiais muzikos klausytojais.

6. Ar turi hobį?

Mėgstu sportuoti, domiuosi kineziterapija. Įvairios treniruotės ir vaikščiojimas man padeda palaikyti gerą fizinę būklę ir nuraminti nervų sistemą. Mielai leidžiu laisvalaikį su knyga.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Palydovinį telefoną, Excel vadovėlį žaliems ir šiltą striukę.

1. Koks tavo vardas?

Aš esu Rima Kurienė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Vedu muzikos pamokas mamoms ir tėčiams su mažyliais, taip pat vedu muzikos terapijos užsiėmimus.

3. Kokią ypatingą vietą tavo gyvenime užima muzika?

Muzika visada buvo mano didžioji meilė, ypač dainavimas. Šeimoje dainingiausia buvo mama - turėjo gražų balsą, grojo senovine septinstyge gitara. Kai į svečius atvažiuodavo mamos broliai ir uždainuodavo, kaimynai atsidarydavo langus kad geriau girdėtų. Ir iki šiol muzika yra neatskiriama dalis mūsų giminės suėjimuose, nors jauniausieji dainuoja jau visai kitas dainas.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Pirmas mano instrumentas buvo akordeonas. Paskui pradėjau mokytis groti pianinu. Paskui –gitara. Po to – išilgine fleita. Paskui dar, ir dar, ir dar. Dabar mokausi groti liaudiškomiskanklelėmis. Kai pamatau kokį naują instrumentą, pasijuntu lyg vaikas žaislų parduotuvėje –noriu viską išbandyti ir viską parsinešti namo.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Muzikavimas vaikui duoda tokių patirčių, kurių žodžiais kartais neįmanoma apibūdinti. Dažnai savo pamokėlėse matau, kaip kūdikis pirma pradeda dainuoti, o tik vėliau kalbėti; pirma ima šokti, o tik vėliau ropoti ar vaikščioti. Todėl norėčiau į stebuklingą muzikos pasaulį įtraukti visus jaunus tėvus ir taip padėti jiems auginti savo mažylius. Juk su muzika visada linksmiau!

6. Ar turi hobį?

Mėgstu krapštinėtis ties kokiu rankdarbiu, tapyti, lieti akvareles. Tai prilygsta meditacijai: mintys nurimsta, pojūčiai atsigauna, jaučiuosi nuostabiai pailsėjusi. Neužmirštu sporto. Ypač mėgstu kalnų slidinėjimą, tad esu iš tų žmonių, kurie visada laukia žiemos.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Mhm... reikia pagalvoti... Pasiimčiau tapybos priemonių rinkinį, riedučius (nes gal Mėnulyje

bus laiko išmokti jais važinėtis) ir daug daug muzikos.

1. Koks tavo vardas?

Esu Janina Karalienė.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

“Muzikalioje lapėje” mokau skambinti fortepijonu.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika yra labai reikšminga mano gyvenimo dalis, be darbo užimanti ir didelę dalį laisvalaikio. Be jos neįsivaizduoju nei vienos savo gyvenimo dienos – ji praturtina būtį. Klausydamasi muzikos ar ją skambindama patiriu daug gilių emocijų, randu begalę turtingų ir įvairių minčių.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Vaikystėje dainavau. Pianinas mūsų namuose atsirado anksti, kai man buvo penkeri. Mama nuvedė susipažinti su fortepijono mokytoja. Ji sudomino instrumentu – kartu pradėjome džiaugsmingą kelionę muzikos pažinimo link. Vėliau įstojau į muzikos mokyklą ir jau trečioje klasėje tvirtai nusprendžiau, kad pati būsiu fortepijono mokytoja.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Vaikus norėčiau “užkrėsti” meile muzikai. Fortepijono pagalba supažindinčiau su neįkainojamais kompozitorių paliktos muzikos turtais, mokyčiau jos klausytis. Norint skambinti šiuo intelektualiu instrumentu reikalingi įgūdžiai ir teorinės žinios, kurių pagalba vaikai galėtų patys “skaityti” naujus muzikos kūrinius, kurti, improvizuoti. Bandyčiau tą bagažą jiems suteikti .Stengčiausi, kad muzika mano mokiniams būtų naujai išmokta užsienio kalba – savita ir labai naudinga jų intelekto vystymuisi.

6. Ar turi hobį?

Mėgstu skaityti knygas bei auginti gėles.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau artimųjų nuotraukas, pianiną ir kompiuterį (kaip gi be jo klausytis muzikos ir sužinoti naujienas?!)

1. Koks tavo vardas?

Esu Justina Šapokaitė - Vaitkė.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Muzikalioje lapėje mokau vaikus dainuoti. Padedu pažinti savo balso galimybes, lavinti intonaciją bei ritmo pojūtį, taip pat dalinuosi visomis scenos paslaptimis.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Muzika mane lydi nuo pat gimimo. Tad negaliu įsivaizduoti, ką dar be jos gyvenime veikčiau.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Mano mama - muzikos mokytoja, tad dainuoti ėmiau būdama dar visai mažytė, nuo tada su šia veikla nesiskiriu.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Niekad netikėk, jei kas sakys, kad negali dainuoti. Bei net sudėtingiausi dalykai yra įveikiami, jei labai stengiesi ir daug dirbi!

6. Ar turi hobį?

Mano hobis - gėlių auginimas! Beje, klausydamos muzikos, jos sparčiau auga!

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau mylimą knygą, vilnones kojines ir žalios arbatos!

1. Koks tavo vardas?

Mano vardas - Tadas Zizas.

2. Kokių dalykų mokai MUZIKALIOJE LAPĖJE?

MUZIKALIOJE LAPĖJE vaikus ir suaugusius mokau groti mušamaisiais instrumentais.

3. Kokią ypatingą vietą gyvenime užima muzika?

Romėnai turėjo posakį, visi keliai veda į Romą, tačiau mano gyvenime visi keliai veda į muziką. Kur tik apsidairau, žmonės šoka, groja, ir taip atsipalaiduoja. Muzikos poveikis nuotaikai, jos galia įkvėpti ir praskaidrinti kasdienybę mane paskatino tapti muzikos dalimi.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Vaikystėje mano pianino ir gitaros mokytojai pastebėjo, kad gerai jaučiu ritmą ir pasiūlė pabandyti groti būgnais. Vos pabandęs, pamilau šį instrumentą, nes jis buvo visiškai kitoks negu kiti iki to laiko bandyti instrumentai.

.5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Norėčiau perduoti linksmų pamokų patirtį. Man pasisekė, ir visi mano iki šiol buvę muzikos mokytojai mane sugebėjo įkvėpti, pralinksminti ir sudominti. Norėčiau perduoti šią meilę muzikai ir kitiems.

6. Ar turi hobį?

Be muzikos žaidžiu tenisą, kompiuterinius žaidimus bei "trading card games".

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau tris milžiniškus lagaminus su išgyvenimui mėnulyje reikalingais daiktais.

1. Koks tavo vardas?

Mano vardas - Matas Ligeika.

2. Kokių dalykų mokai „Muzikalioje lapėje“?

Muzikalioje lapėje mokau gitaros specialybės. Dalinuosi žiniomis, kaip tiksliai išmokti mėgiamus kūrinius, mokau įvairių technikos ypatumų, gamų, taip pat su mokiniais mokinamės improvizuoti.

3. Kokią ypatingą vietą tavo gyvenime užima muzika?

Muzika užima labai svarbią vietą: esu ne tik gitaros mokytojas, bet ir atlikėjas, todėl be muzikos nepraeina nė viena mano gyvenimo diena.

4. Kaip susidomėjai savo instrumentu?

Gitara susidomėjau, kai paauglystėje pradėjau klausyti Rock stiliaus muzikos. Namuose turėjome gitarą, kuria tėtis grojo jaunystėje, tad pirmus pagrindus išmokau iš jo.

5. Kokias savo patirtis norėtum perduoti mokiniams?

Norėčiau perduoti muzikavimo malonumą ir ypatingas patirtis scenoje. Nuostabu, kaip muzika suvienija auditorijoje susirinkusius žmones, kurie galbūt iki koncerto vienas kito net nepažinojo.

6. Ar turi hobį?

Kadangi dar dirbu įrašų studijoje, mane labai domina dalykai, susiję technologijomis ir elektronika. Taip pat labai mėgstu aktyvų sportą kaip krepšinis ar bėgimas.

7. Jei skristum į Mėnulį, kokius tris daiktus pasiimtum?

Pasiimčiau nešiojamą kumpiuterį, gitarą ir fotoaparatą.